2014. július 12., szombat

Hordozóból hinta (karikás és mei tai)

Újra Kisoroszi. Nem tudunk leválni, minden hétvégén ott lógunk, a szúnyogok megesznek, mi szikkadunk a napon, csobbanunk a vízben.... újabban a két és fél évesem rákapott a hordozásra, pedig korábban nem volt különösen lelkes a téma iránt. Ez volt most a szerencse, mert így két hordozó is átalakulhatott hintává.







A rég nem használt karikás kendőmet úgy éreztem, nem nagy áldozat egy kicsit átvariálni és gyerek hintaágyat varrni belőle. Mindössze a varrást bontottam ki (na, ez azért nem olyan kis munka, ha nem akarom az anyagot szétvágni) és a két karikát a kendő egy-egy végére varrtam, sokszor, erősen. A ferde részt nem vágtam le, hátha... halkan mondom... hátha egyszer még kellene ez a kendő egy babának.
Ezt a kendőt így felköthettem hintának és ágynak is. 




Na, ezt a remek nyugágyat most el is vittük Kisorosziba, ahol a két gyermekem azonnal össze is veszett rajta. Ekkor gondoltam, hogy a mei tai is éppen ilyen jó lesz, és szuper, mert azt még varrni sem kell, csak összecsomózom és kész. Gondolkozom egy másik mei tai beszerzésén, mert ez a hinta több volt, mint fantasztikus!!! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény fontos, ide írhatsz nekünk: