2014. március 24., hétfő

Gyapjútündér egy éjszaka


Az egész úgy indult, hogy Pinterest függő lettem pár hétre. És mikor Panka lányom meglátta, hogy micsoda csodálatos tündérek léteznek... megkérdezte, hogy tudok-e ilyet csinálni. Naná, hogy nem. Kértem kölcsön gyapjút viszont, hogy hátha mégis. Mert az igazsághoz hozzá tartozik, hogy évekkel ezelőtt készítettem egy tündért, aminek első körben a haja esett le, másodikban az egész feje. Panka meg is jegyezte, hogy az ő babája olyan... fura.


Na, gondoltam, most készüljön egy annál kicsit jobb. Viszont a Pintesert nagy hibája, hogy a bőség zavarában, az embernek sosem elég ami van, mert hinni akarja, hogy biztos van annaál ezerszer jobb. Szóval a tökléletet tündér kiválasztásával eltöltöttem pár napot. Amikor még mindig fogalmam sem volt, hogy hogy is kell nekiállni egyáltalán:) viszont amikor meglett, akkor már ment minden, mint a karikacsapás.

Elég szemléletes, képes bemutatót találtam a test elkészítéséhez. Ugyanígy csináltam, elsőre sikerült. Annyiban tértem el, hogy én nem övet kötöttem a derekára, hanem tűvel ránemezeltem a ruhát.

Aztán kerestem egy oldalt, ahogy bemutatják, hogy hogy lehet szép hajat készíteni.

Na, ennek az egésznek este 9-10 körül állhattam neki, gondoltam csak pár gyapjútekerintés és kész. Amikor hajnali 1 lett, akkor meg már úgy voltam vele, hogy hát, beleéltem magam, hogy Panka reggel megkapja... meg is apta, én viszont csak 4 órát aludtam aznap éjjel. Kárpótolt érte, hogy "te vagy a világ legügyesebb anyukája". Még akkor is boldoggá tesz, ha tudom, (látom:), hogy más anyukák enneél ezerszer szebbet készítenek. Ezt Panka nem látja, ő a csak a saját tündérét látja. Azóta felkerült az ágya fölé, es hát elég viharvert állapotban van a sok ölelgetéstől.

Ha valaki szeretné látni a tündérgyűjteményemet:) ITT megteheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény fontos, ide írhatsz nekünk: